Tuesday, March 30, 2010

Line tak clear

Semenjak akhir-akhir ni line internet selalu terganggu geram juga kita bayar sewa tapi dalam sebulan dua tiga kali gangguan,baru-baru ni dekat seminggu tak dapat line,tak tahulah sebab apa,kadang-kadang tengah-tengah layan internet tiba-tiba putus,angin gak aku penyakit biasa kalau dah menulis tiba-tiba ada gangguan nak mula balek tulah yang paling susah tu,aidea lari angin pun putus.Maaflah pada orang-orang yang sudi jenguk kat sini bila tak dapat syer benda baru.Insyaallah ni line dah ada ni harap-haraplah tak ada gangguan sebab bila tak ada line payahlah nak entry benda baru.
Ialah kita penulis yang baru nak belajar ni kadang-kadang ikut mood juga bila nak menulis,tengah mood baik aidea banyak lajulah menulis.tapi berkat sokongan kawan-kawan dan tamu yang sudi bertandang atau singgah sebentar kat sini menjadikan saya bersemangat untuk menulis moga apa yang saya paparkan disini mampu memberi manafaat,dan sekadar berkongsi cerita dan ilmu cuma kalau ada komen-komen dan cadangan yang membina untuk saya perbaiki kemahiran saya ni silalah kongsi pengalaman.Minat gak nak jadi penulis tapi kadang-kadang kesuntukkan masa tu yang merenjatkan minat ni.moga tidak ada gangguan line selepaS ni,yang baru dibaiki petang tadi.

No comments:

Post a Comment